قديم 29-02-2012, 03:01 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقييم النترا 2012 من واقع تجربتك لها بعد دخولنا علي أزيد من ست شهور علي نزولها الأسواق

من ناحيه الاداء والتسارع رائع جدا جدا وسهل تقفل الامبير بدون معاناه وقابليه الموتور للفتيس رهيبه واستهلاك البنزين رائع سواء فاتح او قافل نظام الايكو اما بانسبه للعفشه بالنسبالي وانا جنوط 16 انها انشف من الالنترا ال 2010 بكتير وبرده بجنوط 16 ولكن انعم من السيراتو ولكن الاحساس بالنقر والمطبات ملحوظ جدا في للي قاعد علي الكنبه الخلفيه ثبات رائع لحد 160 في المناورات والفرامل علما اني عندي ABS ازيد من كده لا اثق فيها اما الخامات متوسطه والتقفيل جيد ولكن مع شكلها المبهر والمنسجم لاتلاحظ التقفيل والخامات الا اذا كنت راكب عربيه اعلي وحاسس الفرق الكراسي الاماميه غير مريجه تماما في المسافات الطويله ده اللي انا شايفه ودي وجهه نظري الشخصيه من خلال تجربتي وركوبي لسيارتي عشان سواء محبيها او معارضيها محدش يزعل مني