قديم 01-12-2011, 09:19 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط المستعمل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة digitalstorm مشاهدة المشاركة

أستاذ سيف من فضلك أنا عايز عربية مستعملة لانسر كريستالة أو نيسان صني مو2002 يعني عربية في حدود 50 الف و الحمد لله أقدر أدفع قسط كبير كل شهر و لكن المقدم ما يزيدش عن 15 ألف مثلا , الكلام ده ينفع و لا أيه ؟؟ و لو ما ينفعش ايه البدايل مع العلم اني مش عايز أجيب تقسيط من البنك عشان انا مستحرم و علي فكرة نوع العربية ما يفرقش معايا غير انها تكون ياباني أو ألماني و أوتوماتيك و طبعا عربية سليمة ما تبهدلنيش حتي لو موديل قديم مش فارقة

انا عندي شركة كمبيوتر مكونة من 4 محلات لكن كلهم ايجار طبعا مش تمليك و عندي طبعا سجل تجاري و بطاقة ضريبية و حساب بنكي شخصي و أخر خاص بالشركة التعامل في الحساب البنكي شهريا حوالي من 30 إلي أربعين ألف جنيه و لو كمان عايز فواتير موبايل بزنس شهرية زي البنوك موجودة عندي فواتير أخر 6 شهور بمتوسط 300 جنيه في الشهر , و ساكن في القاهرة الجديدة شقة ايجار طويل المدة و عنوان سكني مثبت في البطاقة الشخصية , عذرا علي الأطالة و لكن حبيت أوضح الظروف كلها عشان ننجز الموضوع

للرد أرجو الاتصال علي تليفوني 01115505657

عمرو
طبعا انا بشكرك على الشرح الدقيق لظروف حضرتك ويريت الاعضاء كلها تعمل زى حضرتك هيكون اسهل كثير فى التوضيح
المهم
صعب المستعمل علشان المقدم انما البديل انك تجيب عربية جديدة بالتقسيط
حدد العربية ال حضرتك عيزها وهتدفع 25% مقدم للتقسيط المباشر مش البنكى
ولو حددت بلغنى علشان نبداء فى الاجرائات
للاستفسار السريع
09009488