قديم 23-05-2010, 11:42 AM
hema_hn hema_hn غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT

hema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud of
افتراضي بروفشنلز اسكندرية

والله يا اخونا انا عامل الموضوع ده لوضع اسماء وتليفونات افضل ناس صنيعية او مراكز صيانة او محلات بيع قطع الغيار الجديدة والمستعملة او محلات الاكسسوار فى اسكندرية عشان الناس كلها تستفاد ويريت الكل يساعد فى الموضوع ده عشان الواحد اتقرف من الصنيعية الى بدل ما يصلحو يخربو ويريت يخربو الحاجه الى هما بيصلحوها بيخربو حجات تانية سليمة ويكلفك تصلحها ويحملك مصنعيتها
فالمطلوب :
1) ناس بتخاف ربنا فى صنعتها او بيعها
2) خدمة ما بعد البيع بمعنى الاستبدال وده بالنسبة لقطع الغيار

بصراحة انا معرفش اذا كان الموضوع ده قانونى بالنسبة لإدارة المنتدى عشان حنحط اسماء وتليفونات الناس دى بس انا شايف ان الناس الى بنعلن عنهم هما اصلا ميعرفوش عشان احنا بندور على مصلحتنا ويسلام لما ترحله وتقله انا جبت رقمك وتليفونك وعنوانك من على النت حيعمل شغل مية مية معاك وفعلا حصل معايا الموضوع ده قبل كدا واتعمل معايا احلى واجب علشان هو لو معملش الصح معايا سمعته حتبوظ عندنا

اخوكم ابراهيم (هيونداى اكسل)
اذهب لآخر صفحة حتلاقو ملخص فيه اسماء الفنيين مقسمة من ميكانيكا وكهربائية وسروجى وقطع غيار وعفشة الى ان شاء الله يتم اضافتهم

التعديل الأخير تم بواسطة احمد بدر1978 ; 16-12-2010 الساعة 10:42 PM