قديم 18-12-2014, 08:37 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن رأى الخبراء لزميل مستجد.

بالظبط كده ده الوصف التمام بس مظنش انه من الدبرياج انى عليته ووطيته اكتر من مره.

كدا احتمال الكهربا عايزة تتأخر سنة

طيب حضرتك بتحط زيت ايه .

زيت نصف تخليقى ( الكلام دا لسة من قريب ) طول عمرى كنت احط تخليقى بالكامل
بغض النظر عن الماركات ........ تقريبا كله واحد .......... المهم جدا المكان اللى بتشترى منه لان فى كتير بيغشوا الزيت

انا اصلا مغير الرداتير وجايب واحد استيراد فابريكه ومظبطه من اول الصيف وكمان بتاع الراداتير قالى ان التسريب مش من الرداتير هو انا ممكن لو لاقيت كله تمام بعد لما أوديها لميكانيكى اجيب علبه الابرو واحطها على الميه الخطراء ولا لازم ميه مقطره وكمان انا مش فاهم يعنى ايه مرحلة لحاء الخشب مباشرة

حضرتك مهم جدا تجاوبنى على السؤال دا
هى مكنش فيها ميه خضرا و انت اللى غيرتها بميه خضرا ؟
لان زيى ما قلت لحضرتك
لو كان طول عمر العربية متعودة على الميه الخضرا يبقى تمام
لكن لو مرة دخلها ميه حنفية يبقى انسى موضوع الميه الخضرا خالص
مرحلة لحاء الخشب اللى فى الفلاتر المنزلية

لما أدوس دبرياج الصوت بيروح.
كدا تشك اكتر فى بلية عامود الدريك و فى بعض الحالات بالرغم من التوصيف دا و بتطلع بلية دبرياج فى الاخر ههههههههههههههههه
برضه طالما الصوت بيروح يبقى كبر دماغك
اكشف بس على مستوى زيت الفتيس

بكرر شكرى لحضرتك جزاك الله خيرا

العفو يا استاذ أيمن جزانا و اياكم

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا