قديم 13-03-2011, 01:20 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رجاله مصر موتورز يغزون الصحراء

كعاده رجال مصرموتورز مقابله من مقابلات الأحلام اللى الواحد بيمشى منها طاير وسعيد ومبسوط ومتشرف انه قابل الناس اللى بيحبهم وبيحبوه واتشرف بناس جديده وانا للأسف مكانش ليا الشرف فى المقابله دى للظروف اللى كلكوا عارفنها بس الحمدلله على كل شىء وياجماعه الواحد مش عارف يشكركم ازاى ولا يقول ايه عن اللى عملتوه معايا فى اليوم ده بجد والله هونتوا عليا كتييير جدا لدرجه والله خلتنى ابكى من كم التليفونات والرسايل والمشاركات اللى فى الموضوع اللى عمله اخويا وحبيبى وصاحبى ابوالأسعاد ففعلا شكرا لكل الأعضاء وخاصه اخواتى اللى مقدرش استغنى عنهم وعن الأطمئنان عليهم ابوالأسعاد والكومى وكريم واستاذ سيف واحمد حمدى والدكتور عمرو فانتازيا وكل الأخوه اللى بجد حسسونى انى مش لواحدى وانهم معايا علطول وانا اللى بتأسف انى قلقتكم عليا وشغلتكم بأخبارى بس والله ساعتها قولت فى داهيه مليون عربيه قصاد الحب والأخوه اللى الواحد شافها منكم فشكرا لكل اخواتى فصرموتورز واسف على التطويل

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ