قديم 13-05-2010, 06:59 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اجدد عرض لتقسيط المستعمل فقط لمصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FAHD_SSSS مشاهدة المشاركة

ممكن الرد على الاستفسارات من خلال المنتدى بدلا من الموبايل وذلك للاستفادة وتوفيرا للوقت ومن باب العلم بالشىء ومش شرط اكون عاوز اقسط او اشترى ولكن من هواياتى الحديث عن السيارات ومتابعة اخبارها واسعارها والاستفادة من خبراتكم........ ولكم جزيل الشكر
استفسارات التقسيط تختلف عن معلومات عن السيارت لان دة انظمة بنوك وشركات تقسيط تختلف كل فترة وتختلف من شخص الى الااخر فى الضمنات وظروف الشراء لو ليك اى طلب قولة وانا اجاوبلك علية من باب العلم بالشى زى مانت عايز انما موضوع الاستفسارات دة علشان ناس مش عيزة تقول ظرفها ومستعجلة على الرد وعيزة تتناقش وتكون الامور بالنسبة ليها حاسمة فى السرعة ودة خدمة
للاستفسار السريع
0125485222