قديم 12-02-2010, 05:19 AM
ahmed-alaa ahmed-alaa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

ahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير عن بروتون برسونا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadyelzaher مشاهدة المشاركة

بصراحة انا اشتريت سيارة بروتون برسونا وعامل بها 2500 كيلو
السيارة ممتازة من عدة نواحي أولا الثبات على الطريق واستهلاك البنزين وسعة الصالون والشنطة الخلفية بالإضافة لأناقتها المميزة
انا متفق معك فى انها ىافضل من صني وانا ممكن اقارنها بسيارات سعرها اعلى بكثير وتستطيع المنافسة بقوة
ولكن ابرز عيوبها هو عدم الانتشار فانتشارها سيجعل سعر إعادة البيع أفضل
اما عن قطع غيارها فبالمفارنة مع سيارات كيا ولانسر وصني فهي مميزة جدا كما ان الخامات الداخلية للسيارة ممتازة
ربنا يباركلك فيها يا باشا وانا معاك في كال كلامك فعلا العربية محترمة جدا وموضوع الانتشار ده هيزيد العربية لسا نازلة مقبقلهاش كتير ويبقي بنظلمها جدا لو قارنة انتشارها بعربية زي الفيرنا اللي بقالها في مصر حوالي 10 سنين
وبعدين برضو بيني وبينك انا مابحبش العربيات المنتشرة قوي زي الفيرنا كده البروتون بتحسسك بالتميز مش تبقي راكب عربية الشعب كلو راكبها برضو الاختلاف كويس