قديم 04-07-2012, 02:41 PM
فادى فادى غير متواجد حالياً

فادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: التراس برادعاوى ,,حزب الدستور ,,

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

بقولك يا فادى صحيح بما انك عضو ناشط فى حملة شفيق تعرف الست المحترمة الوقورة ديه وباقى الشباب دول ؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

وايه رايك فى المواطنون الشرفاء دول واللى بيعملوه وفى الخلفيه الشارع واقف علشان قافلين الطريق

أولا انا لست مسئولا فى حملة شفيق و لا ناشط فقط انا مواطن انتخب شفيق, و لم أساهم فى حملته بأى شكل من الاشكال, و ان كان هذا يشرفنى.
طبعا تصرف هذه السيدة خارج عن المألوف و الاخلاقيات العامة و أنا أرفضه, طبعا هى منفعلة بشدة لكن كان عليها ألا تتصرف بهذا الشكل.
جايبلى بعض المواطنين المنفعلين و الغاضبين و تحاسبهم على غلق الطريق ساعتين و بعض الشتائم؟
أى شخص ممكن يخرج منه أفعال خارجة و غير متوقعة فى حالة شدة الغضب, خاصة ان الانتخابات قد تم تزويرها بشكل واضح و مفضوح,
عموما الطريق قعد تلات اربع ايام مقطوع فى التحرير بسبب الاخوان, و لو هتحاسب مؤيدى شفيق على قطع الطريق ساعتين بعد النتيجة يبقى حاسب اللى قطعوا الطريق باليومين و التلاتة الاول و عاقبهم.

أخر مواضيعى :
اختبار الفيات برافو 120 حصان تى جيت.

وداعا يا ايها الصقر الجسور
قضيت معكى أحلى ايامى.

فيات برافو مرحى مرحى