قديم 13-04-2012, 04:44 AM
الصورة الرمزية Felefel Ahmed
Felefel Ahmed Felefel Ahmed غير متواجد حالياً
من انا؟: 18 سنه عربيات
التخصص العملى: Senior Supply Chain Manager, now Project Manager
هواياتي: سيارات , صيد, غطس , PS , سفر ,كره سله سابقا

Felefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فى مصر موتورز فقط (تعديل اسعار جمارك السيارات 2012 وحسابتها) و أسعار جمارك 65 موديل سيارة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kariem elsayed مشاهدة المشاركة

هوا حضرتك بتشتغل في الجمارك و لو فيها اديني رقمك اسالك علي حاجه و لو حد بعتهالي من بره هيبقي ارخص ليا و لا لا؟ واجراءات استلامها ايه ظروفها ولا اجيب من هنا و خلاص
هو انا يعتبربتعامل مع الجمارك مش شغال فيها
انا بشتغل مدير مشروعات وكنت supply Chain manager يعنى بمسك نقط كتيره فى المشروع وطبعا منها الجمارك والتعامل معاه ثم النقل الي اخره
فيه شروط كتير علشان تدخل العربيه مصر وبتختلف من شخص الي اخر , بالنسبه ليا مبدا شراء العبد ولا تربيته افضل واريح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامى نصار مشاهدة المشاركة

لو سمحت يا باشا انا عندى استفسار .عايز اجيب عربية تويوتا كرولا مو2003 1600ccمن الامارات معاقين وضعها فى الجمارك اية ؟ ( ولك عظيم الشكر)
السلام عليكم
انا أسف مليش خبره فى سيارات المعاقيين
في اكثر من موضوع بيناقشوا النوع ده فى المنتدي , ممكن ترجعليها

Ahmed Felefel