قديم 08-05-2012, 01:18 AM
mishoalex mishoalex غير متواجد حالياً

mishoalex is a jewel in the roughmishoalex is a jewel in the roughmishoalex is a jewel in the roughmishoalex is a jewel in the rough
افتراضي رد: ايه رأيكوا فى شركة وثاق؟

استاذ احمد طبعا رئيك ده علي راسي من فوق و انا مش منتج تبع شركهمعينه انا شغال مع جميع شركات التامين و الكلام الي انا قلتع ده عن تجربه عملاء لدي
هوفعلا وثاق اقل سعر موجود في السوق المصري كله ولكن هل تستطيع انها توفي بجميع التعويضات مثل شركات اخري علي سبيل المثال
تشارتس التعويض بعد5 ايام
رويال بعد15 يوم
قناه السويس و مصر للتامين من 10 الي 15 يوم
نايل تكافل و اميج من 10 الي 15 يوم
و قيس علي ذلك باقي التعويضات في جميع مجالات التامين المختلف مثل السطو و الحريق و النقل البريو البحري و الحوادث الشخصيه و غيرها

لما عميل يخلص جميع اوراقه في شركه المصريه للتامين التكافلي ويتاخر الشيك لفتره من 3 الي 4 شهور و بعد كل هذه الفتره الشيك يوصل ويوجد فيه خطاء باسم العميل و يتعدل بعد شهر او شهر ونصف و يخلص بزعيق و قله ادب و صوت عالي
و من داخل الشركه المصريه للتامين التكافلي احدي المسؤلين في احدي الفروع يقول ان الشركه اتحسنت كتير و التعويض بيخلص في حوالي شهر
يبقي ما راي حضرتك بقي
انت في السوق و عارف الفرق بين الشركات و انا ماليش مصلحه اني انحاذ لشركه بعينها مع العلم ان الاولويه عندي لشركه تشارتس ولكن مصلحه العميل عندي اولا و اخيرا
ولو عميل فضل شركه وثاق مثلا بكون صادق معاه من اول يوممن ناحيه خدمات الشركه و التعويضات بتاعتها و بصارحه بانها شركه ضعيفه نسبيا من ناحيه التعويض .

Ayman Elnaggar

Insurance Consultant

Mob : 0111 013 9399

ayman.elnaggar@hotmail.co m