قديم 05-12-2010, 11:12 AM
tech_lover tech_lover غير متواجد حالياً
من انا؟: م/ماجد مصطفى
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر

tech_lover has a spectacular aura abouttech_lover has a spectacular aura abouttech_lover has a spectacular aura about
افتراضي رد: أخيرا جبت Proton Gen.2 2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

يااخى انا عاجبنى موضوعك ومشاركتك والردود بجد بجد انت منظم قوى ودقيق (انا بحسدك )هههههه
الف الف مبروك والعربيه مع صاحبى هنا فى الشغل وبيشكر فيها جدا وشكل العربيه بيعجبنى جدا
ملحوظه كلامك صح الصح عن مقارنتها بالاستهلاك مغ الالنترا لانها معايا
وتقبل تحياتى
ألف شكر و الله يبارك فيك.
أنا بحاول أجنب الناس اللي بتقارن العربية دي بعربيات تانية كمية الإشاعات و المبالغات السلبية اللي في ناس عملاها عليها اللي مش عارف سببها إيه جهل و لا حقد و أديهم صورة من الواقع. أنا نفسي أثناء لما كنت لسة بقارن بينها و بين عربيات تانية عانيت برضه من كمية الفتي اللي الناس بتقوله من غير تجربة. و لولا إني ركبت العربية مع ناس صحابي و زملائي وعدد من أعضاء مصر موتورز اللي شاركوا بأمانة أشكرهم عليها و البحث الدقيق المفصل اللي أنا عملته على النت من منتديات من كل أسواق بروتون (ماليزيا-إندونيسيا-مصر-بريطانيا-الخليج) ماقدرش أعرف كنت هشتريها و لا لأ. أكيد مش كل الناس هتعمل اللي أنا عملته ده كله. فياريت المعلومات اللي بحطها توفر عليهم النقطة دي.
طبعا أنا مش بقول إن كل كلامي لازم يكون 100% صح. بس على الأقل معظمه أكدته من كذا مصدر أو من تجربة شخصية.
و تحياتي ليك.