قديم 15-12-2010, 07:07 PM
الصورة الرمزية اسد
اسد اسد غير متواجد حالياً
من انا؟: الاسد المغواراضعف من فى الكون لانه مسالم
التخصص العملى: ملك الغابة المغلوب على امره
هواياتي: متابعة شئون اهل الغابات والاطمئنان عليهم

اسد is a glorious beacon of lightاسد is a glorious beacon of lightاسد is a glorious beacon of lightاسد is a glorious beacon of lightاسد is a glorious beacon of light
افتراضي رد: هيونداى ماتريكس ..هل فعلا سيارة تستحق الاحترام ؟

تقرير وافى وجيد بس لى تحفظ على موضوع الفتيس العربية دى اللى خلانى اجيبها هو الفتيس الاتوماتيك فشكله فريد من نوعه الوحيد اللى شكله زى مقبض او ذراع القيادة للطائرة حاجة فخمة جدا ده علاوة على ان الاتوماتيك بلاشك مريح جدا فى السواقة وخاصة فى الزحمة انا فعلا زى مابتقول كأنك فى البيت ومسترخى كمان لدرجة انه فى الزحمة انا باسترخى جدا وانا سايق لغاية مااوصل يادوبك رجلى على الفرامل اشيلها واحطها وخلاص والعربية بتمشى لوحدها واذا استدعى ادوس شوية بنزين مايضرش بدل النقل والدبرياج والفيلم الرخم ده وانا مش شايف اى مشكلة فى سحب العربية بالاتو بالعكس سحبها جامد وافضل من انواع تانية كتير وده عن تجربة ومقارنة وفعلا باحس بقوة الموتور من سحبه ومن صوته حاجة كدة زى مواتير الجيب بس طبعا على اقل يعنى ممكن تقول فيها نفس الروح وعلوها خلانى لو نزلت منها لازم اركب 4*4 هذا اقل واجب بس فعلا انا باعتبر الماتريكس ثورة فى عالم السيارات غيرت مفاهيم كثيرة ومعتقدات قديمة لمستخدمى السيارات حاجة كدة زى اللى عمله حميد الشاعرى فى عالم الغناء

التعديل الأخير تم بواسطة اسد ; 15-12-2010 الساعة 07:12 PM