قديم 03-05-2013, 10:21 PM
الصورة الرمزية ehabpopo
ehabpopo ehabpopo غير متواجد حالياً

ehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to behold
افتراضي رد: باركولى ربنا كرمنى بعربية BYD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waelprince2003 مشاهدة المشاركة

اولا الف مبروك على العربية وربنا يباركلك فيها وان شاء الله ربنا يديك خيرها و يكفيك شرها
انا هجاوب - على حسب معرفتى - فى اللى هقدر عليه بالأرقام زى ما انت عامل
1- لمبة ABSالمفروض انها تنور اول ما تفتح الكونتاكت وبتفضل لمدة ثانية او اتنين و بعدين تطفى ...ده اسمه بتعمل CHECK عليها انما لو فضلت منورة بعديها علطول يبقى كده اكيد فيه مشكلة

2- مؤشر الحرارة بيبقى فى النص طول الوقت بس اول ما العربية تسخن زيادة بسيطة المؤشر بيرفع سنة واحدة لفوق لغاية لما المروحة تشتغل ولما بتفصل بيرجع تانى المؤشر للنص

3- الدبرياج بتاعها اعتقد انه عادى لا هو تقيل ولا هو خفيف بس اكشف عليه احسن يكون عايز يتسحب هوا منه او فى مشكلة فى الديسك و الاسطوانة

4- مش عارف لأنى ساكن فى سوهاج وان شاء الله اى حد من اعضاء المنتدى المحترمين اللى ساكنين فى القاهرة يقدروا يفيدوك

5- الشنطة ملهاش دعوة خالص بنور الصالون او اى لمبة فى التابلوه يعنى منفصلة خالص عن الابواب يعنى مش زى اللانوس

انا حاولت افيدك على قد ما اقدر
كلام حضرتك تمام ...
فعلا افضل طريقة لشراء عربية مستعملة انك تكون متابعها كويس وعارف قصة حياتها
كنت عايز اعرف جبتها بكام لو ممكن ... ولو تصورها وتنزل الصورة على المنتدى يبقى تمام ...
وهاضيف للاخ صاحب الموضوع ... بالنسبة لقطع الغيار ... فية محل اسمة شخلول ... اسعارة كويسة جدا ... وحاجتة نضيفة ... المحل فى شارع سكة الوايلى ... من ناحية الزاوية الحمرا ( شارع بورسعيد ) ... بجوار اولاد رجب

والف مليون مبروك العربية ... وربنا يدك خيرها ويكفيك شرها