قديم 06-02-2010, 01:44 AM
ahmed-alaa ahmed-alaa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

ahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير عن بروتون ساجا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dexter مشاهدة المشاركة

انا فعلا عايز اجيب الاوتوماتيك انا شفت المقارنة بتاعة حضرتك و بصراحة شايف انها افضل من اللوجان و هورس باور اعلى رغم ان الموتور اقل انا مش متردد غير عشان العربية لسة متجربتش.
العربية كامكانياتمحتلرمة جدا وكشل روحاتفرج عليها عند التوكيل وبعدين قرر بس انا رايي انها افضل عربية اتوماتيك سيدان في السعر ده وعربيات بروتون محترمة جدا ومبتعملش مشاكل بس اسال علي اسعار قطع غيارها لو لقيتها مش مبالغ فيها وفي المعقول كده اتوكل علي الله ومتترددش لان اساسا في السعر ده اتوماتيك سيدان تقريبا مفيش بديل الا كام حاجة صيني كده ومش هيبقو احسن منها عمرهم
وبعدين مش لازم العربية تبقي مرمية في الشوارع عشان تبقي حلوة
اتوكل علي الله العربية محترمة جدا علي سعرها ومفيش احسن من كده
ومبروك مقدما ومستنين منك تقرير محترم انشاء الله لما تجبها ولو عرفت اسعار قطع غيارها ابقي قولنا وقلنا رايك فيها بعد ما تتفرج عليها انشاء الله
ولو احتجت اي حاجة تحت امرك يا باشا