قديم 21-11-2010, 11:42 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ياريت رد وافى من ملاك جاك b-class

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

ليه كده يا أستاذ سيف
الراجل معترض على زيادة السعر المتتالية و جشع التجار
يا ريت ما ناخدش الأمور بحساسية زيادة وعلشان الموضوع ما يتحولش لخلاف شخصى على الفاضى
و كل واحد ينام على الجنب إللى يريحه
أنا آسف يا أستاذ حازم . تحياتى ليك واحترامى طبعا .
بس بصراحه الناس دى مزوداها اوى اللى مش عاجبه الصينى مايركبوش وخلاص . انا حاقول لحضرتك على حاجه خاصه بيا انا . انا باكره العربيه الهونداى بكل انواعها . ومع ذلك دا رأيى الخاص وعمرى ما قلته ولا حتى فى المناقشات الخاصه اللى بتخص العربيه دى . لأن ليها عشاقها . وليها ركابها اللى يتكلموا بخصوصها . انا مش عاجبانى دى حاجه ترجعلى ورأيى سليم او غلط برضه حاجه ماتخصش حد . ولو حد طلب منى المشوره . ابدى رأيى دون التدخل فى شؤون غيرى او التطرق والعيب فى عربيات تانيه .
احنا اصلنا شعب مايعجبوش الا اللى يديه على دماغه . لما الهونداى بتنزل فاضيه ب75 و85 الف بتبقى عليها سكر . والصينى لما بيتباع ب 50 الف بيقولوا مايستاهلش . دا صينى . مايساويش .
بجد حاجه تنرفز . واصلا اللى بيتكلوا دول ماركبوش العربيات اللى بيتكلوا عليها ويمكن ماشافوهاش اصلا . اما بيتكلموا لمجرد انهم يغلسوا على الناس ويحرقوا دمهم . او لمجرد التعليق على المواضيع .
مع العلم . حضرتك انا استعملت العربيه فى العيد وتميت الألف الأولى . وعلى فكره العربيه تستاهل تعدى ال 85 مرتاااااااحه واللى مش عاجباه يركب الكورى أو حتى اليابنى وربنا يباركله .

Saif El Deen