قديم 21-10-2012, 04:08 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحصيل 100 جنيه من مستخدمي "راديو السيارة"!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tata33 مشاهدة المشاركة

الاخ رامى والاخ mmfor والله كويس انا مبسوط انى مش لوحدى فى الرأى وعاوز اقولكم واقول للاخ ابو الشوق اللى غلط فيا جامد . رغم ان الدنيا واقفة والحال نايم بعد الثورة بالمقارنة بايام حسنى انما برضه كل ما افتكر الذل اللى كان الشعب فيه وامتهان كرامتنا وحقى يتاخد ومقدرش افتح بقى .اقول دلوقتى احسن وصدقونى بكره العجلة تلف والدنيا تمشى واقسم بالله العظيم مرة وانا فى رابعة كلية وكان عندى امتحان الصبح وكان الباشا حسنى جاى طنطا زيارة تصدقوا بالله قفلوا الطرق المؤدية لطنطا من 6 صباحا ومش عارفين نروح الامتحان وفى الاخر لقينا سواق ابن حلال قرر يغامر ويودينا طنطا عارفين اقسم بالله انا شفت راجل راكب على اكصدام الاتوبيس . الله يحرقك ياحسنى وبرضه انا مش اخوان
انى اتنفس حرية

يا سيدي الفاضل انا عارف حدودي في الكلام ، ولكن سيادتك اتكلم كلام غير منطقي بالمرة وغير مقبوووووول تماما خاصة وانت بتقول الثوااااااااااب اللي هناخده عشان انتخبنا مرسي هيضيع لو اتكلمنا علي الاوضاع المتردية
ثواااااااااب ايه اللي بتتكلم عنه

والذي زاد الطين بلة ان سيادتك بتحاول تقيس او تقارن بين مرسي والخلافاء الراشدين ( وسيدنا عمر ) رضوان الله عليهم وهذا ما لم ولن اتقبله منك
فاعذرني ان كلام سيادتك اصابني بنوع من الاستفزاز والمفاجأة ولم استطع التحكم في اعصابي

عموما انا لازلت اري اني لم اتجاز في حقك ومع ذلك يا سيدي الفاضل حقك عليا انت وكل الناس اللي حاسين بالاصلاحات العظيمة من ازدهار مادي الي الامان والنظافة .....الخ في عهد فضيلة الريس محمد مرسي:018A1D~1 46:: danceW7: