قديم 12-08-2012, 01:15 AM
waelsalah waelsalah غير متواجد حالياً

التخصص العملى: محاسب حر

waelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond repute
عاجل رد: ايه هو افضل جهاز تتبع ؟ وايه هى افضل شركة فى خدمة ما بعد البيع ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة GPS TRACKER مشاهدة المشاركة

لدينا أحدث جهاز أنذار لحماية السيارة من السرقة و تتبع في نفس الوقت بالتليفون و الأنترنت و به جميع الكماليات من غلق المحرك عن بعد و تحديد سعرة السيارة و مكان تحركها و ينبهك في حال محاولة سرقتها أو لو أتخبطت أو الونش سحبها و كماليات أجري عديدة و السعر 900 جنيه و التركيب ب 75 جنيه بمقركم بالمنصورة و بضمان كامل للجهاز لمده عام كامل للأستعلام 01001616266
شكرا لاهتمامكم

1- ممكن اسم موديل الجهاز وموقعه الرسمي للتتبع وموقع الشركة المصنعه؟
وما تكلفة اشتراك سيرفر النت للتتبع ؟

2- هل التعامل بارسال رسائل من الموبايل ؟ ولا عن طريق ريموت ؟
ولو رسائل الجهاز بيكنسل ويتصل هو ولا بيردلى برساله ؟

3- هل ممكن تسجيل اكثر من رقم للاستغاثه ؟

4- هل لو حصل للسيارة اى مكروه للسياره وانا بعيد عنها ومش شايفها هيجيلي تنبيه اوتوماتيك ؟ ولا انا اللى لازم ابعت رساله للجهاز عشان اعرف حالتها ؟

5- هل به بطارية داخليه تعمل اوتوماتيك فى حالة نزع بطارية السيارة ؟ وتعمل كام ساعه من فضلك ؟

اسف للاطاله
وشكرا جزيلا

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
اللهم ردنا الى دينك ردا جميلا
تباركت ربنا وتعاليت