قديم 22-01-2013, 11:33 PM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل السيراتو القديمة متوفرة للمعاقين فى جمرك بورسعيد؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة إيهاب كروز مشاهدة المشاركة

طيب هل يوجد هناك هيونداى فيرنا؟ ولا اخرهم النترا بس؟

ولو فيه فيرنا انهى الافضل هى او النترا ولا النوبيرا ؟ لانى شفت كتير هنا فى الموقع بيشكروا فى النوبيرا

واخيرا بالنسبة للاسيتى هل موجودة قطع غيارها بسهولة وهل ممكن اى ميكانيكى يصلحها؟ لانى قريت فى موضوع هنا انه متوفرة قطع الغيار فى التوكيل وبورسعيد فقط وسألت احد الشركات قاللى لا متوفرة فى كل مكان واى حد يصلحها عادى لانها تعتبر زى الاوبترا بالظبط فانا احتارت مش عارف اصدق مين

وشكرا جزيلا لك اخى الفاضل
أيوة فى فيرنا وفعلا النوبيرا بتكون كويسة لو مظبوطة ولكن أنا شخصيا مش بحب شكل فوانسها. انا شخصيا لو بختار هجيب ألنترا القديمة فى حدود 30 الف موديلات قبل 2004. الاسيتى عربية فاخمة وعلشان كدة اغلى من كل الاصناف الثانية أنا عن قطع غيرها فأنا اعتقد ان مش فى تاجر بيستورد سيارة مش يكون لها قطع غيار لانه عاوز يكون فى سحب والسيارات بتتشابة.

أنا شخصيا من معجبى الماتركس لو كانت اوروبى وموديل 2003 او 2004 تبقى ممتازة.. وكلها فى الاخر ازواق يعنى لما تشوف وتجرب وتقعد فى العربية قلبك هيتشرح لموديل عن الاخر.....وساعات بتروح على موديل وتجد ان فى عربية لقطة من موديل ومركة ثانية... لازم تتفرج الاول على الاقل مرة علشان تقدر تحدد