قديم 29-08-2012, 06:35 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السرقة بالإكراه - ممكن تعمل إيه ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

الأحسن بقى جركن بنزين وولاعة أسهل وأرخص
ونقضيها إعتصام يا نولع لهم فيها
هشام باشا كل اقتراحاتك عسل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

انا عربيتى فى الاماكن المقطوعه وانا راكبها بحس كأنى راكب مدرعه .. وبضحك كتير اوى لما بسمع حد بيحذرنى ان حد يطلع عليا وانا راكب جوه عربيتى ويثبتنى وياخدها منى .. ده لو حصل يبقى لا مؤاخذه بعدها هلبس طرحه ههههههههههههه

انتا واحد راكب عربيتك اتعود اول ما تطلع على طريق سفر او طريق مقطوع تقفل على نفسك .. وبالنسبه للعربيات القديمه .. السنتر لوك مهم جدا يا جماعه علشان فى لحظه تقدر تسوجر العربية كلها .. وكمان الازاز الكهربا ...

طالما ازازك مرفوع وابوبك مقفوله وبتعرف تسوق كويس (ودى اهم حاجه) .. يبقى ادخل حرب بالعربية ولا يهمك ....

انا ابسط شئ عندى لو حد سادد الطريق قدامى هاند بريك على سرعه 40 بقى وش العربيه الناحيه التانية ويا فكيك .. ولو فكروا يسدوا الطريق ورايا هدخل فيهم اشنيرهم .. وهبقى كده كسبت ثواب ههههههههه .....

انا دايما محتفظ معايا بشومه كبيره زان بمسامير شكلها يرعب تحت الكرسى تحسبا لأى خلاف او تعدى يحصل معايا فى الشارع .. وده بالنسبالى بيحصل كتير نظرا لانى مش بريح نفسى .. واغلب الخلافات دى بتبقى وانا فى البنزينة .....

اخيرا .. نصيحه لاى حد معاه عربية يا ريت يحتفظ معاه باى اداه للدفاع عن النفس وافضلها الاليكترك شوك والسيلف ديفنس ...... واوعى تقف لاى حد مهما كان الوضع ....
الله ينور يا حسام باشا .......... هما دول البورسعيدية الجدعان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TryToDriveSlow مشاهدة المشاركة

الحمد لله عمري ما اطلع علي السريع لازم يبقي معايا طبنجه صوت والاليكتريك
الله ينور يا استاذ حاول ان تقود ببطىء
ربنا ينجينا جميعا

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا