قديم 08-03-2011, 11:17 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مكان المقابله القادمه لمصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

باسم باشا
المواضيع فى قسم المقابلات لازم عشان تظهر تاخد موافقة من الادارة يعنى حضرتك بتكتب الموضوع وبيبقى مخفى لاكن ظاهر لينا بس المشكلة ان ساعات ر ما بناخدش بالنا من الموضوع برجاء ان اى حد عايز يعمل موضوع فى قسم المقابلات بعد لما يكتبة يبعت رسالة خاصة لمشرفين القسم او المديرين دة اللى انا كنت بعملة قبل لما ابقى مشرف
ان شاء الله انا ححاول اجى انتوا عارفين ظروف الحادثة ولسة ما كملتش علاجى بس ان شاء الله اكون معاكوا واشوفكوا على خير
احمد بدر 0121109224
استاذ احمد شكرا على ردك الجميل وسوف انفذ كل كلمه فى المستقبل بس اسمحلى اعارضك لأول مره فى حاجه وهلخصها فى سؤال وياريت الاقى اجابه من حضرتك

ليه لازم الموضوع ياخد موافقه من الأداره مادام الأداره نفسها اعلنت عدك مسؤليتها عن المقابله وتركت المسؤليه للأعضاء انفسهم فياريت الاقى رد من حضرتك وان شاء الله هيكون لينا كلام كتيييييييير جدا فى المقابله بأذن الله

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ