قديم 15-10-2010, 06:18 PM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future
افتراضي رد: دفتر الحضور والانصراف

والله موضوع كويس وفكره جميله بس بجد انا حزين جدا من نشاط الاعضاء في القسم ده ومتتصوروش الواحد كان بيراسل الاداره اد ايه عشان انشاء القسم ده وغير كده الموضوعات اللي موجوده والله في منها حاجات مجهود شخصي مش موجوده في منتديات تانيه خالص وانا بضايق لما بلاقي الموضوع واخد مشاهدات كتير وردود ضعيفه جداااااااااااااااااا
وفي ناس حتي مش بيهون عليها تسيب كلمه شكر سواء لموضوعي او موضوع اي عضو اخر
يعني احنا بنحاول ننشط القسم ومحدش مساعدنا علي ده غير الاداره بدعمها المعنوي فا يجماعه ياريت نحاول ننشط القسم اكتر من كده
خصوصا انا عندي بجد كام موضوع قنبله مش وهيفيدوا ناس كتيره جداااااااااااا بس مش هقدر احرقها ومفيش حتي تقدير من باقي الاعضاء
وعندي فيديوهات تقفيل مواتير وشغل من ورش ميكانيكيه جامدين اوي يعني من الاخر اي حد عنده عطل هينزل يعمله بايده
وفيديوهات تصوير شخصي لفك الكربراتيرات وتنضيفها وشغل من الاخر
ساعدوني ياجماعه عشان نعمل حاجات جامده كتيره اوي