قديم 28-09-2008, 06:15 AM
الصورة الرمزية tronky
tronky tronky غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: السيارات - كرة القدم - التصوير - الكنولوجيا

tronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond repute
افتراضي رد: التقرير الشامل للميجان 2008

نسيت بس أقول حاجة كمان................
العربية دى عاوزة حاجتين
1- تواظب على الصيانة الدورية حتى الصيانة المجانية اللى ببلاش ( ودى بعملها فى ساعة بالكتير )
2- مش عاوزة فحت وردم يعنى عاوزة مثلاً تاخد بالك منها فى المطبات والشوارع المكسرة عشان عفشتها بين اليابانى اللى ناعم و بيعيش بس ميديش ثبات قوى للعربية وبين الألمانى اللى ناشف شوية وبيعيش برضه وبيدى ثبات للعربية
عفشتها تجمع ميزتين من اليابانى والألمانى ( النعومة والثبات ) بس مش بتعييش زيهم

على فكرة لو حد بيسأل أنا مغير المساعدين ب koni ليه .........عشان أنا قبل كده كان كده كان كل عربياتى ألمانى و الميجان ثباتها هايل بس برضه الألمانى ألمانى........ غير كده عفشة العربية زى الفل غيرت فيها بارة دركسيون مرة وبس على كده مع العلم أنى عشان المساعدين الكونى مساعدنى شوية فتلاقينى بفحت و بردم فيها ptmnlo123per136