قديم 05-04-2013, 09:02 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايزين زيتونةالموضوع ده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوجنى2112 مشاهدة المشاركة

سلام عليكم
ياباشمهندس ولاء الدين ..انا لو عليا كنت قرقت الزيتونة ببذرها وباعتها وهضمتها واستريحت منها.....هههههه
ولكن يافندم تضارب الاقوال محيير..
بريدجستون تقولك r 10 تقريبا زي r90 والاتنين تورانزا
واخواننا الافاضل.. وحضرتك منهم اشرت عليا جى تى..اندونيسى
وهشام بيه..نصح ب فالكن تايلاندى او دانلوب..
وهانى حبيبى نصح ب تويو يابانى
واخ فاضل نصحنى..ب يوكوهاما سى درايف..وقال انة بيؤدى وظيفة التورانزا اليابانى ar90
من ناحية التحمل والاحتكاك والحرارة والسرعة وهوء الصوةت وطراوة الكاوتش فى المطبات..
يعنى انا لسة واقف فى وسط الحيص بيص اهة ..ولا طايل الزتونة ..ولا حتى بزرتها..ههههههه
السلام عليكم
كل واحد بيرتاح لنوع معين ولولا اختلاف الأزواق لبارة السلع
عن نفسي بأرتاح الى الصناعه الأندونيسي
و كل الأنواع مادام نفس المواصفات الفنيه تقريبا بيكونو زي بعض والفروق بينهم بسيطه مع اختلاف الماركات
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين