قديم 23-09-2014, 01:18 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قانون ساكسونيا العظمى

بجد كل التقدير والأحترام لسيادتك ,, فعلاً دولة وقانون ساكسونيا ولكنه للأسف فى هذه الدولة التى هى حزء من المانيا ماكان فيها وماحل بها هذا امر عارض اما فى عوالم وامصار إخرى بيبقى جينات متأصله هتفضل الى ان تقوم الساعة ياريت حضرتك تشوف جزء صغير من فيلم الأنيميشن Mr. Peabody and Sherman لأنه يحضرنى موقف يوضح طبيعة شعب وأصوله المتجزره فى الأستعباد وهو المقطع الذى تذهب فيه الة الزمن الى ايام الفراعنة ياريت تشوف هذا المقطع وتركز على المواطن الى ملوش اى صله باالبيحصل فى القصه والموقف المحدد فى هذا المقطع هتلاقيه بيخطف ويجرى فى لمح البصر انا مش هحرق الموقف بس ياريت حضرتك تشوف هذا الموقف وتشوف الملك توت كان راكب ايه فى موكبه!! وكمان فى فيلم اعتقد إنه إنتاج سنة 70 هو مجموعة قصص اسم الفيلم إثنين واحد صفر شوف الفيلم وحضرتك هتعرف حقيقة الجينات التى تجرى فى العروق مجرى الدم طبعاً مش هقولك ثرثرة فوق النيل ولاحتى ميرامار معلش إستحملنى انا بحاول اوثق واحلل تركيبة شعب لأنك فى الناهاية سوف تجد نفسك بتضرب دماغك فى حجر نارى بازلت ,,ارجوك شوف بس الأمثلة الى قلتها لحضرتك لأن الواحد لوأتفتح كلام والله هذا المنتدى لن يكفيه,, تحياتى لحضرتك وبجد انا معجب بما يدور فى خلدك وأشكرك على هذه المقالة المحترمة الشارحة لحال الله اعلم الى اين