قديم 02-07-2008, 12:54 AM
الصورة الرمزية MohabSaeed
MohabSaeed MohabSaeed غير متواجد حالياً

MohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موسوعه شامله عن بروتون واجا + اسعار قطع الغيار " متجدده بأستمرار "

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

من غير ليه يا مهاب هى التوكيلات بتحسبها كده وخاصة توكيلات الماركات الغير منتشرة او الغير شعبية لان معدل دوران المال المستثمر فى قطع الغيار بطيء والناس ديه فلوسها دايرة فى البنوك وفلوس البنوك دايرة فى شغلها فمن االاخر لازم حتة الغيار تطلع حقها وحق ركنتها ومخزنها وعمالها ومحاسبينها وضرايبها وتركيبها وضمانها ودعايتها واعلانتها وقرشين فى جيب المعلم الكبير ولا انت عايزة يبيعهالك زى ما اشتراها
ماقولناش حاجه ... يكسبو لكن ده مش مكسب ده عدم فهم وتقدير .دة لو الفانوس فيه ردار والله ما جيبه حتى لو بالف جنيه ... مش ب 1850 ؟

على فكره انا مش ضد التوكيل ولا عاوز اعمله سمعه وحشه لانى بصراحه لقيت احسن واجمل معامله من " المديرين" هناك .

لكن فى حاجه غلط فى بعض اسعار قطع الغيار غلط خالص .

وخد ديه عندك انا نسيت اضيفها فى الليستا .........

* علبه الدركسيون ب 4200 جنيه ؟؟؟ وعلى فكره مش موجوده بره نهائى . فى منها استيراد فى الحرفين !!!

ربنا يستر

الواجا عربيه محترمه وجميله وانا بحبها ...... لكن ماهياشBMW ولا ALFA ROMEO علاشان التوكيل يغلى قطع الغيار كده .

ربنا يصلح الحال و العربيه تنتشر شويه علاشان قطع الغيار ترخص شويتين او تلات شويات

THE ELEGANT ALFA ROMEO 156 AUTO DELTA 3.7 GTA - AM SUPER
The Most Beautiful & Powerful Front Wheel Drive Car Ever Made - 400 Horses Power - From 0:100 Km\h in4.8 Sec & Top Speed 290 Km\h