قديم 17-11-2011, 07:30 PM
renault lover renault lover غير متواجد حالياً

renault lover will become famous soon enoughrenault lover will become famous soon enough
افتراضي عيد ميلاد الفلوانس بتاعتى و تقرير عنها

اولا انا اسف انى مش بتواجد كتييير بس للأسف دة بسبب شغلى
بمانسبة عيد ميلاد الفلوانس (مش لاقى اسم دلع ) لأنى استلمتها زى النهاردةحبيت اعملكم تقرير عنها |
العربية عاملة 22,000كم نبتدى بالمشاكل
مشكلة فى عوامة البنزين و حلوهالى فى التوكيل بسوفت وير و على فكرة انا كنت بحط بنزين 95 و لكن فى مرة كنت مسافر و اتزنقت و حطيت 92 و دة الخلى العيب يبان لأنة مابيبنش مع ال 95
صوت لما بفرمل كنت بسمع صوت صفارة من تيل الفرامل لمل بفرمل حتى بعد لمل غيرت التيل فى صيانة العشرين الصوت رجع بعد يومين
دى المشاكل نحكى بقا شوية عن العربية
عربية ثابتة بكل معانى ولطبيعة عملى انا بسافر كتيير و كنت بجيب بيها ز190 كنت باخد ملفات على 100 و اكتر و كانت ثابتة
فرامل قوية وكمان حصل معايا موقف بس الحمد لله الabs اشتغل
يالنسبة للتوكيل فبالنسبالى هو افضل توكيل و افضل من غبور بكتير و للعلم انا كان معايا هيونداى النترا موديل 1994 كنت جايبها مستعملة و انا كنت بحرص على انى اعمل الصيانات فى التوكيل لكن للأسف فى الصيانات الاخرية كانت لازم العربية بعد ما تخرج يبقى فيها مشكلة بسببهم
الحمد لله العربية حتى الان مافيهاش اى مشكلة كبيرة غير الى ذكرتها و اسف على الاطالة

التعديل الأخير تم بواسطة pointer ; 17-11-2011 الساعة 08:55 PM سبب آخر: اصلاح لفط الجلاله عدد2 ل و هاء وليس ة