الموضوع: جيتز 2010
قديم 29-07-2009, 05:56 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جيتـــــــز 2010

الف الف مبروك علي العربيه و ربنا يديك خيرها و يكفيك شرها

1- اذاي ممكن اظبط في العربية دي ياريت اذا حد عنده اقتراحات حلوة يقولي عليها بس متكونش مخالفة لقانون المرورptmnlo123per169عشان انا مش عاوز صداعptmnlo123per172
ركب طقم جنوط شكله كويس و بلاش لعب في العربيه لانها زيرو و شكلها حلو من غير اي حاجه.

- هل فعلا تركيب الاكسدام المعدن ده ممنوع , طب اذا ممنوع مفيش طريقة عشان اركبه وهل شايفين انه هيبقا حلوة اصلا على الجيتز
ايوه ممنوع غير كده شكله مش حيبقي حلو علي عربيه صغيره زي الجيتز

سمعت ان التفييم اتمنع خالص ومبقاش له ترخيص, الكلام ده صح؟ طب مفيش حل ؟ وهل اذا عملت تفييم خفيف 3 طبقات مثلا هيبقا في مشكلة ولا لأ؟
هو مش اتمنه خالص ولا حاجه
هو ممنوع اساسا من زمان هههههههههههههههههه
ممكن تركب ستاير مش ممنوعه بس مش كل الضباط عارفين كده علي فكره!!!!
بالنسبه للفيميه الخفيف لو ضابط ابن ناس حيعديك مش حيتكلم طالما شايف اللي جوه العربيه
لو واحد رخم بقي حيسحب الرخص عليه.

- عاوز اعرف الباور بتاع الجيتز نظامه ايه وهل هو امان مع السرعة ولا لأ زي ما سمعت عن النيو اكسنت؟
ما سمعتش ان اي مشكله بالنسبه لباور الجيتز

5- هل ممكن اركب شبكه على سقف الجيتز ولا لأ لان حجم الشنطة طلع اصغر مما توقعت ؟ حد عنده اشكال حلوة لشبكات تليق على الجيتز
فيه في التوفيقيه ممكن تركبها و انت مسافر بس
و في حدود 450 جنيه تقريبا

حـازم خـضـر