قديم 14-09-2009, 12:31 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute
افضل سيارة عملية فى حدود 55 - 65 الف

بسم الله الرحمن الرحيم
انا عضو جديد معاكو هنا في المنتدي الجميل ده و قبل ما اسجل تصفحت الموضوعات لمده اسابيع وعرفت اد ايه ان المنتدي ممتاز باعضاؤه و اخص بالذكر ابو نورا مؤسس المنتدي الروعه ده
اخش بقه في الموضوع
انا ناوي اشتري عربيه جديده بعد العيد و انا معايا مبلغ في حدود 55 ل 65 الف ptmnlo123per144
انا هقوللك احتياجاتي و انتو تقولولي اشتري ايه
1- هشتري طبعا كوري ( مع اني مبحبوش بس هنعمل ايه ) و علي الاخصptmnlo123per111 هيونداي او كيا
2-السؤال هنا سيدان و لا هاتشباك ؟ انا مش عارف صراحه انا اول مره اشتري عربيه في حياتي
3-انا اهم حاجه عندي الجوده و الاعتماديه (انا عارف ان جوده الكوري مش قد كده بص اهه احسن من الصيني)
4-مش مهم الكماليات اوي ماعدا الباور و التكييف ( قدامكم انسان عملي )
5- استخدامي قليل جدا فانا من بورسعيد و عندي 23 سنه يعني بلد صغيره و كلها مشاوير للبيتptmnlo123per172 يدوب ساعتين تلاته
معلش طولت عليكم وا رجو سرعه الردود عشان انزل احجز في التوكيل قبل ما رمضان يخلص
اخوكم احمد عبد المنعم 0198139130 محدش يعاكس عشان الرصيد ههههههه

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 16-09-2009 الساعة 02:28 PM