قديم 14-12-2009, 12:02 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير شامل عن جيلى باندا(GEELY PANDA)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saasaa29 مشاهدة المشاركة

انا كنت عايز اخود رأى سيتاك فى حاجه بس انا محتار بين الباندا والاسبيرانزا وانا حاسس من جوه الباندا خامتها انضف واحسن وكمان شكلها من بره جميل بس الى مخلينى ميل اكتر للاسبيرانزا ان السبيرانزا بتجرى وبتسحب انا واحد صحبى مقفل بيهل العداد وبيقولى العربيه متورها قوى جدا على حجمها فكونت عايز اعرف رأى سيتك فى محرك العربيه لما ركبتها حسيت ان العربيه بتسحب ولا ايه النظام ياريت تفدنى لو سمحت ؟؟؟؟

بص ياباشا الاسبيرانزا انتشارها اكبر وبايعه كتير واسم ابوالفتوح اكبر من توب جير والاسبيرانزا A113 للى اعتقد ان حضرتك بتتكلم عليها كل مشاكل العربية اللى الاعضاء بتكلموا عليها فى العفشة وبس لكن الموضوع لم يتجاوز ذلك لكن الموتور ماحدش اشتكى منه والجيلى باندا مش وحشة بس لسه مش مختبره ومش متجربة ومش معنى كلامى انه وحشة ممكن تكون افضل من الاسبيرانزا وممكن لا بس فى الوقت الراهن عقليا الاسبيرانزا تكسب وشكرا ليك وده راى الشخصى