قديم 09-10-2010, 01:43 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هام الى كل ممتلكين لاسيتى او دايو كما يسميها البعض

كريم باشا انت تأمر انا هحكيلك عن العربية بالنسبة لتجربتى معاها
طبعا هى كشكل مش محتاجة كلام بالصراحة هى تفوقت على نفسها فى التصميم دة من الخارج ومن الداخل تصميم قوى وقريب جدا من تصميم البى ام او التصميمات الالمانى عموما
قوة الصاج حلوة الى حد ما بس بصراحة صاج اللانسر الشارك امتن لانها معايا بردة وقارنت بين الاتنين فى موضوع الصاج دة هو الفرق مش كبير بس فى صالح اللانسر العربية من جوة بصراحة ممتاذة وتقفيل جميل بس عيبها الوحيد بالنسبالى انهم مكترين الفبر او القطع البلاستك ذيادة عن اللزوم يعنى كانو يكملو جميلهم والتابلو كان يبقى كلة جلد من فوق وقتها كنت هتحس انك راكب المانى فعلا دة العيب الوحيد بالنسبالى من الداخل
بالنسبة كقوة مكنة وسحب وثبات فدة مش عاوز احكة فية كفاية بس انك تجرب بنفسك لان كلة المانى فبعد كدة مش محتاجة كلام يعنى انسى انك تحس بيها فى سرعات عالية ولا ملفات ولا اى كلام من دة خالص بجد عربية ما شاء الله عليها ومن ضمن عيوبها بردة سعرها مش مخليها تاخد حقها وتنافس كويس هو السعر بالنسبالى انا مقتنع بية لان عارف انا راكب اية وتقريبا كل الناس كانت فاكرة انها هى بالضبط الكروز ماعدا الاختلاف فى العلامة بس بعد مناقشة مع الاعضاء هنا وضحت الفرق بالصور وانا تحت امرك فى اى استفسار تانى

HaMaDa-ToUB@R

01000902024