قديم 06-09-2012, 07:29 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار بخصوص النترا 2013

بعد ماعملت صيانة الألف ولما زودت السرعة وجبت 140 حاسيت انها اثبت بكتير بس غريبة شوية ان العربية تحس انها اثبت على سرعها عاليه منها على سرعة ابطأ

طب والله دا كويس وممتاز وكمان عادي لأن الباور بيتقل على السرعات العالية فممكن دا بيزود الثبات

بس ظهرت عندى مشكلة عزل المقصورة وانا قافل الزجاج ومشغل التكييف سامع صوت الماتور بوضوح وكمان صوت الكلاكس عالى قوى

والله انا مش عارف اصل انا شايف ان عزل الالنترا ممتاز بس صوت الموتور بيعلى مع التكييف على فكرة لكن مش للدرجة السيئة اما صوت الكلاكس فهوا اصلا عالي

فى نقطة ثانية بالنسبة للدريكسون احيانا لو طوبة على الارض او ححفرة صغيرة جت على جنب الكاوتش اليمين او الشمال بحس بحركة فى طارة الدريكسون وهل ده ممكن يحصل فى السرعة العالية -ممكن تخلى العربة تنحرف او تعوم؟؟؟- هل ده طبعيى ولا ايه ؟؟؟؟

لا ياباشا لان الباور بيبقا ريشة على السرعات المنخفضة وبيتقل على السرعات العالية
وفي التأني السلامة وفي العجلة الندامة
وتقبل تحياتي

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn