قديم 28-08-2010, 01:09 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الياريس .. يمكنكم قيادتها الى اخر الارض والعودة بثقة تامة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

الله عليك يا كبير موضوع ممتاز بس مش عارف انا حاسس ان العربية ديه ملهاش اي مصدات للاكصدام يعني بتاخد الخبطه من هنا تلاقيها عملت زي علبة الكانز من هنا
اخى العزيز كورسير بمناسبة انها زى علبة الكانز انا كنت من حوالى السنتين متوقف على كوبرى 6 اكتوبر لان الطريق كله واقف وانا كنت اخر صف وفجاءة اسمع صوت فرملهقوية ببص فى المرايا لقيت ياريس داخله فيا من ورا كانت بنت الظاهر كانت سرحانة مش عارف اية السبب المهم البنت خبطت عربيتى خبطة عنيفة وانا كنت متوقف بغض النظرعن التفاصيل عربيتها مش عارف ازاى اخدت الصدمة ورجعت تانى مفيش اثر تماما للصدمة وانا سيارتى ابعجت والعارض اللى فى المنتصف اتعوج والشنطة مش بتقفل كويس لكن نوعية المصد الامامى المرن بيمتص الصدمة بشكل يشتت قوتها دون تشوة يذكر ودى ميزة رهيبة وكمان بتكون سيارة صديقة المشاه فى حالة صدم اى انسان لا قدر الله بتكون النتائج اقل ضررا ان شاء الله طبعا لو اى عربية فى محلها واخدت خبطة فة المقدمة كانت ضاعت العربية وبالتالى دى عربية امنة تماما ومحترمة لابعد الحدود وقيمتها اعلى من تمنها لمستوى الامان المحترم حالها حال جميع سيارات تويوتا ذات الامان والاعتمادية الجديرة بالثقة وشكرا ودمت بالف خير