قديم 26-06-2010, 01:48 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عملت كام حادثة مع الستات في حياتك؟

هى الرجالة بتعرف تسوق لما البنات هيسوقوا كويس, فيه بنات بتحب السواقة وعارفة كل قواعدها وبتعرف تسوق أحسن من معظم الرجالة.

لكن فيه ستات العربية بالنسبة لهم وسيلة مواصلات جابتها علشان متتبهدلش فى المواصلات العامة ودول أكثريتهم مالهمش فى السواقة بتاتا, وبيعملوا حوادث كتير على الفاضى وكلها خدوش وتجريح.

والرجالة معظمهم سواقتهم غبية وميعرفوش فى قواعد المرور, لكن حوادثهم قليلة ولما بيعملوا حادثة بتطير فيها رقاب.

وأحسن حاجة لما تشوف واحدة ماشية و أيدها على الكلاكس ولا الميكروباص.

والله انا مافهمه.. يعنى انتوا عايزين تفهمونى ان محدش فيكوا عمل حادثة مع راجل واحد.. اتحداكوا ان ده صحيح.. دانتوا اكتر ناس بيتاخد عليكوا مخالفات والمرور شاهد.. رغم اننى انا جديدة فى السواقة لكن عمرى ما كسرت على حد ولو اضريت استخدم الموبايل لمكالمة طارئة بدى اشارة وبركن وبعد كدة اتكلم.. عمرى ما فووت اشارة او كلاكس فى اى ملف او تقاطع.. حتى قليل ما بستخدم التالت عشان عارفة شوارع مصر وبلاويها وخصوصا مع المكرباصات اللى ماليه البلد واللى سواقينها كلهم رجاله ..
أتفق معاكى فى الرأى, بس دى حاجات مستفزة والرجالة بيعملوها بقصد وفى النهاية مفيش عربية بتتأذى, الستات بيعملوا حاجات زى دى من غير قصد لكن كلها بتنتهى بحوادث, والحوادث اللى فى الموضوع تشهد على كده.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.