قديم 09-04-2010, 09:40 PM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold
افتراضي رد: لانسر 1.3 عوزنها تبقا 120 حصان!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

وبعدين ترجع تندم وتقول يا ريتنى لأن الموضوع مش عايز الكلام ده كله على فكرة أنا من المنصورة برضه وللأسف فعلا مفيش حد بيفهم عندنا كل ما تقول لواحد عايز أسقط موتور ولا ألعب فى العربية يقولك مينفعش لأنه أصلا حـ مـ ار! المهم أنت معاك لانسر و 1300 سى سى غيرك معهوش غير 1100 صلى على النبى وصلى صلاة إستخارة
ههههههههههههههههههههههههه هه
يا مان انا عشقي الاول و الاخير الريسس و الجري يعني متكيفشي ابدا لو نزلت يوم و ملقتشي حد اشد معاه تلاقيني بتخانق مع دبان وشي و دا انا عارف انه هيكون كام سنه و هيعدو بس انا بقا عاوز اعيش اللحظه في الكام سنه دول عشان منرجعشي نندم عليهم بعد كدا و نقول ياريتنا عدلناptmnlo123per122
و انا عارف ان العربيه ممتازه و كل حاجه فيها تمام و سحبها متوسط يعني كويس لو بتجري لوحدك هتلعب احلي لعب بس مش تمفع في الريسس خالص لان معتشي في 1.3 خلاص كله 1.6 زي ما انت عارف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ibiza مشاهدة المشاركة

ممكن يكون فلتر bmc بس مش متأكد بس 17 حصان دي صعب شوية يعني لو جبت Intake اوريجينال من ميتسوبيشي و بالفلتر بكل ده تقريبا بيزودها في حدود 10 حصان

لازم طبعا تنزل القاهرة و الحرفيين او مراكز تعديل ميتسوبيشي متخصصه الموضوع مش سهل يعني

و لازم برضه لو عدلت و زودتها ال 30 حصان دول مش هتمشي بالتيل العادي هتجيب طقم تيل رياضي عشان الفرامل تبقي قوية لان فراملك العاديه مش هتوقفك بعد التعديل كويس

و بصراحة هتصرف و النتيجة برضه عربيتك مش جبارة يعني حتي لو وصلتها 120 حصان ! عادي ايه يعني 120 حصان فيه عربيات اقوي من كده بكتير لو ناوي علي تعديل خليه تعديل بجد لو هي مريحاك كده يبقي يفضل انك متلعبش فيها و تدخل نفسك في متاهات و تضطر تعد هنا شوية و كده
اممممممممممممممم
كلامك ولله مظبوط يا مان و انا قلت الكلام ده اول ما جبتها و اهي تهديني و تخليني اخف من الجري (كان معايا منيول ابلها بس طانت المكنه مش بتكمل نص سنه و تشيع)و اخرتها ولدي بعها و جبلي دي عشان اهدا بقا و مش موافق خالص علي منيول تانيptmnlo123per144
انا بفكر يا مان ابيع و اقرص علي نفسي شويه و اجيب فيات لينا ال1.4 تربو الجديده انت ايه رايك سمعت انها بتطلع من ال320 نفسهاptmnlo123per1147

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ