قديم 24-10-2010, 08:20 PM
الصورة الرمزية tarek elbadry
tarek elbadry tarek elbadry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف فنى تكييف بشركة المقاولون العرب
هواياتي: لاتوجد هواية محددة

tarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فيرنا أم لانوس أم لوجان أم بي واي دي إف3 أم إسبرانزا 516

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أسد الله مشاهدة المشاركة

لا اتفق معك أخي الكريم بهذا الترتيب فاللوجان تسبق الجميع في فئتها بفضل الله وذلك عن تجربة

أطيب تحية

السلام عليكم
اسد باشا مساء الفل
انا اختيارى مش معناة عيوب فى العربيات الخمس عربيات حققو انتشار جامد جدا الوجان عربية محترمة جدا علية عن الارض وسعة من الداخل ا لشنطة كبيرة انا بحسبها بقطع الغيار هل منتشرة برة التوكيل ولا لا هل الميكانيكية يعرفو يشتغلو فيها ولا لا
انا اختارت BYDاول واحدة علشان العربية دى سبتت نفسها وبتكنولوجيا يابانى وهايكون ليها مستقبل
الانوس والفيرنا دول بقو زى 127 و128 اى ميكانيكى بيشتغل فيهم وقطع الغيار رخيصة جدا ومتوفرة وسهولة اعادة البيع ها تقولى مخترتهمش لية الاول ااولك انهم تكنولوجيا قديمة
وتقبل تحياتى