قديم 17-02-2010, 06:57 PM
الصورة الرمزية محمد مجدى رينوهاوى
محمد مجدى رينوهاوى محمد مجدى رينوهاوى غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من مصر
التخصص العملى: Oracle DBA
هواياتي: Driving fast

محمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to behold
افتراضي رد: عناوين ميكانيكية الرينو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lotfyonline مشاهدة المشاركة

يا جماعة أنا أتعاملت مع الأسطى عادل اللي في صقر قريش هو بصراحة مهذب جدا وواضح انه أمين وبالنسبة لسعر مصنعيته انا غيرت عنده مساعد واسكترة وعملت صيانة لكوبلن وظبطت الموتور واخد 100 جنيه طبعا غير تمن قطع الغيار بصراحة مش عارف ده قلقيل ولا كتير بالنسبة لميكانيكية الرينو
يا دكتور دة كدة هوا مية مية بصراحة لا يعنى غالى اوى ولا رخيص اوى فى الوسط بس الاهم من الى ياخدو مصنعية ان يكون الشغل تمامم مش مهم يبقى بكام يعنى يوم ما هايفرق هايفرق كام يعنى فى المصنعية ؟؟ وبعدين لو المشكلة اتحلت من الاول صح يبقى خلاص انت كدة وفرت فلوس تانى ووقت وتعب من الوقفة والمشاوير ptmnlo123per172 ولا اية
الخلاصة ان اهم حاجة فى الصنايعى انة يكون فعلا صنيعى يعرف يشخص المشكلة ويعرف يصرفلها الروشتة ويعملها العملية وماينساش اى فوطة او مقص جو بطن المريضة

العربية الى حيلتى اتباعت ptmnlo123per144

صمتي لا يعني جهلي بما يحدث
ربما
ما يدور حولي لا يستحق التعليق!

ptmnlo123per1127