قديم 18-12-2010, 04:14 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور مقابلة الاسكندريه 17/12/2010

بسم الله الرحمين الرحيم
تمت الحمد لله بنجاح المقابله رقم ....... بصراحه مش فاكر الرقم من كتر المقابلات الممتازه
و كان لي شرف لقاء العديد من الاعضاء الممتازين و المحترمين جميعا
بدايه اتفقت مع احمد بدر علي انه يصحيني الصبح بدري علشان اجي و احمد عارف ان نومي خفيف جدا و قد كان و صحيت بعد الاتصال رقم 13 ..احم احم
(مش بقولكم نومي خفيف) و نزلت و سافرت و قولت ادخل اصلي في احدي الجوامع علي الطريق كانت الساعه 12 و ربع مثلا و قولت الشيخ حيخلص علي طول لكن هيهات و مخلص صلاه الجمعه الساعه واحده و ربع في كفر الزيات !!!!!!
و الحمد لله الطريق كان فاضي و جريت علي 140 و 150 علشان اوصل و اقابل الناس دي كلها.
و الحمد لله وصلت علي الساعه اتنين وربع
و الحمد لله قابلت ناس كان نفسي اقابلهم
1.استاذ نبيل :عمدتنا و كبيرنا
2.استاذ اشرف: رجل من الزمن الجميل
3.استاذ علي :ابو كريم و دلوقتي بس عرفت كريم جايب اخلاقه العاليه دي منين
4.استاذ ايمن:ذوق و دماسه خلق
5.استاذ مهران :رجل الجولف الاول في المنتدي
7.استاذ محمد نعيم: حيبقي رجل الجولف الاول بعد ما كريم باع له عربيه مهران
8.استاذ كريم علي: شاب محترم ربنا يبارك له و يسعده دايما هو اخوه مازن و يبعده عن شر
البنات اللي واقع فيها واحد صاحبه
9.استاذ محمد فيصل: رجل لا يحب التدخين

فريق الشيشه:
1.استاذ بدر :ما زهقتش من الكلام معاه امبارح بجد تحس انك تعرفه من سنين رغم ان دي تاني مره نتقابل وجها لوجه فيها
2.استاذ هشام باهي :اسكندراني متنكر في زي قاهري و طبعا خفه دم و اخلاق عاليه مش انا اللي حتكلم عليه و لا عن اخلاقه الواضحه في كل مشاركاته
3.احمد بدر: و نعم الاخ و الصديق
.

و بحمد الله اني قضيت يوم مع اخواتي الكبار و الصغار
كان يوم ولا اروع الصراحه

حـازم خـضـر