قديم 23-07-2012, 11:53 PM
الصورة الرمزية Tota El Masry
Tota El Masry Tota El Masry غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندسة
التخصص العملى: هندسة المنسوجات

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكلة و محتاجة ليها حل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كمال.... مشاهدة المشاركة

ان شاء الله خير
يا رب يا فندم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة azzat 55 مشاهدة المشاركة

حاولى تستمتعى بسيارتك ولا تلتفتى لهؤلاء الأشخاص الذين يبخسون أشياء الناس , سيارتك جيدة ماشاء الله والدليل على أنها من أحسن السيارات فى هذه الفئة السعرية أنتشارها الكبير ولو كنتى اشتريتى نوع أخر كنت ستجدى بعض الكارهين لهذا النوع وهكذا وربنا يحفظهالك من هؤلاء الحاسدين .
آمين يا رب العالمين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Mustafa مشاهدة المشاركة

و إياكي .. اتفضلي ده رابط الرقية للشيخ عبد الله السدحان ..
جزاكم الله خيراً
أصلح الله لك دنياك و دينك و آخرتك و زوجك و ذريتك ليوم الدين
http://www.ashefaa.com/ruqia/ruqya_sad7an.mp3

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ringoo مشاهدة المشاركة

شغلى التكييف عادى
ربنا يكرمك يا رب حجرب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام لوجان مشاهدة المشاركة

عايزة اقولك كل اللى انتى فيه ده علشان خاطر العربية جديدة وانتى خايفة عليها عايزة اطمنك
انا عن نفسى مريت بالفترة دى بس حاولى تشيلى العربية من دماغك علشان تتمتعى بها وماتفكريش كتيرو اشغلى نفسك باى حاجة تانية واتمتعى بالتكيف عادى مش بياثر على العربية لان الماتور فى رينو بيكون متلين جاهز
ربنا يبشرك بالخير يا رب صحيح الفاضي يعمل قاضي و إللي يخاف من العفريت يطلعله ححاول