قديم 28-12-2010, 11:39 PM
الصورة الرمزية otefa
otefa otefa غير متواجد حالياً
هواياتي: cars&motorcycles

otefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: القوة والعزيمة يعنى هامر ( صور تشاهدها لأول مرة )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi مشاهدة المشاركة

مشاركة وصور رائعة جزاك الله خير. طبعا عربية شديدة بس أعتقد -والله أعلم- أن الهامر اللى بتنزل للاستخدام الحربى مختلفة تماما عن الهامر بتاعت الاستخدامات المدنية اللى بتتباع تجارى لأن وأنا فى الخليج كان عندى أصدقاء لبنانيين وباكستانيين شغالين فى شركة مقاولات خاصة بمجال البترول وكل عربيات الشركة جميع أنواع ال 4x4 وبشهادتهم وبعد استخدام سنوات طويلة كلهم أجمعوا على ان أحسن عربية وأكتر واحدة بتستحمل بفارق كبير عن كل اللى بعدها هى اللاند كروزر ويليها من بعيد الرينج روفر واللاند روفر والغريبة أن الهامر تقريبا فى ديل القائمة وبتتكهن عندهم أول واحدة بعد سنتين تلاتة!!!
اللاندكروزر ملك الصحاري واللاندروفر ملك المناطق الصخرية
الH1 حربية 100%
ال H2 ضخامة مبالغ فيها(أتوبيس) كان ليا تجربة في قيادتها اليوكن كنت بشوفها قدامي بنفس نظرة اليوكن للصالون أداء وتسارع تعبان علي الطرق السريعة أخر سرعة ليها 160 كيلو
بس عربية واسعة جدا وقعدتها مريحة لحد كبير
عربية منظر متفرد أكتر منها وظيفة

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

م/محمد