قديم 31-05-2014, 09:54 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الحقووووونى

وخلي دائما مخك يرتب الخطوات قبل ما تبدائي تسوقي
اهم نقطه , تهدأي خالص و تسمي الله و تاخدي نفس عميق و براحه متستعجليش تدوسي دبرياج و تشوفي العربيه مموره و لا واخده غيار و لو واخده غيار تموريها , و تدوري العربيه و ترفعي رجلك من علي الدبرياج و سيبيها دقيقه كدا تسخن و تكوني رتبتي خطواتك اللي جايه .؟.
تنزلي فرامل اليد مع تونيسه فرامل الرجل لان العربيه ممكن تكون راكنه في منطقه مش معتدله و تمشي منك و دوسي دبرياج و ارفعي رجلك من علي الفرامل و دوسي براحه بنزين و سنه بسنه و دي اكتر خطوه كل اللي بيتعلموا جديد و انا كنت واحد منهم ترفعي رجلك من علي الدبرياج .
مشيت العربيه ودنك مع صوت الماتور و تغيري بنفس الطريقه اللي فاتت بس اسهل من الغيار الاولاني لان العربيه مش هتنط و تبطل منك زي مع الاولاني و بالتوفيق ان شاء الله .

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*