قديم 11-06-2012, 04:49 PM
الصورة الرمزية ابوعاصم83
ابوعاصم83 ابوعاصم83 غير متواجد حالياً
من انا؟: مواليد 1983 من محافظة اسيوط اعمل الان بجامعة الفيوم

ابوعاصم83 is a name known to allابوعاصم83 is a name known to allابوعاصم83 is a name known to allابوعاصم83 is a name known to allابوعاصم83 is a name known to allابوعاصم83 is a name known to all
افتراضي رد: الحمد لله أستلمت لوجان أوتو الأسبوع الماضي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tota El Masry مشاهدة المشاركة

الحمد لله الذي تتم بنعمته الصالحات أستلمت لوجي أوتو واين بلاك لاين
مش هيلوغريفي أنا بقول
لوجان
أوتوماتيك
نبيتي
بلاك لاين 2012
مبروووووووووووك
3 - متوسط يومية السائق 4 أيام عمل من 7 ص إلى 3 م (لأني بنزل 3 أساسي و يوم احتياطي و لو حاسبت السائق بالشهر حظلمه و أظلم نفسي فمشيها يومية علشان أوفر شويتين لأني مش بقدر أسوق خالص دلوقتي بسبب أثر حادث شرخ بالكوع و كذا جلطة في الذراع و أوردة قرب القلب)
لو السائق معرفة جديدة حسسيه ان العربية دى اهم حاجة عندك وخاصة انها اوتوماتيك عشان ما يستهترش بيها ويبهدلك الفتيس والعربية اما لو هو معرفة قديمة اكيد هيكون عارف طباعك عن عربيتك ... النصيحة دى عن تجربة مع زميلة فى الشغل السائق بتاعها بهدلها العربية

5 - السايس طلب مني المفتاح الأصلي الخاص بالريموت و بصراحة مش رديت أديهوله (مفتاح الريموت و السنترال) فلو طلبه تاني أقوله إيه حجة شيك غير إني مش فاكرة مكانه في زحمة البيت؟؟؟
مش لازم حجة دى عربيتك وانت حرة فيها على فكرة المفتاح ثمنه اكثر من الف جنيه
6 - لو رخصت سنة و حبيت أرخص سنتين كمان لما ربنا يفرجها حيبقى سهل و لا صعب علشان أختكم توتة مزنوقة موت و مستلفة من عم حسن بتاع البيبسي بقية ثمن العربية "فرق الأوتو" علشان ضعف رجلي و أنحدار صحتي المستمر و لله الحمد؟؟؟
انا مش بأسيكى على السائق والسايس لكن اللى اتلسع من الشوربة ينفح فى الزبادى
وانا عن نفسى اتلسعت من الاتنين

اللهم صل على
سيدنا محمد
وعلى آله وصحبه وسلم