قديم 10-08-2012, 11:45 PM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مش لاقي ليها ولا تقرير معقوله دي !!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adamlion مشاهدة المشاركة

علشان ماتندمش بلاش عائلة الرينو وخاصة رينو سانديرو
لان دى عربيات زى الكلاب اللولف ما بتسبيش صاحبها
مش هتعرف تبيعها بالسهل واحتمال ترجع ليك بعد البيع.
تحياتى ادم
كان معايا بى أم دبليو الدبانة E36وزهقت منها وقلت أجيب زيرو وأستقر رأئى على اللوجان مانيوال .. أول ما واحد صحبى سمع الكلمة دي , بص لى وقال ..(دي عربية عاملة زى الكلبة البلدى , أبعد عنها أحسنلك ) بس بصراحة أنا مش لأقى حاجة زيها فى السعر ده وتعبت من كتر التدوير ومش لأقى أنضف من التويوتا كورولأ والهوندا سيتى أحلى من الكورولأ كمان , بس شوف بقى فرق السعر كام 143000 للسيتى و 167000 للكورولأ... طب معلش أنا عاوز أسأل صاحب الموضوع .. أنت عاوز تبيع ليه اللوجان , هى لعبة الدنيئة ولأ أيه ؟!!!
أنا عاوز أعرف رأيك فيها بعد أستخدامك لها وهل ترشح أنى أشتريها ولأ أشوف غيرها أحسن من الأول ؟!!!

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله