قديم 06-11-2010, 12:23 AM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مين زار واحة سيوه؟

دى معلومات مفيده جدا معنى كده ان شبكه اتصالات كمان حتكون مغطيه الطريق وده يدى امان للمسافرين بالاضافه للطريق الجديد اللى حيقرب المسافه من القاهره بدلا من السفر الى مطروح ثم سيوه بالنسبه للصوره الطريق اللى انت منزلها دى جميله وتبين انه طريق جيد ممهد وكنت حانزلهابعد كده بس انت سبقتنى واشكرك عليها موضوع الالغام مايفرقش كتير لان المسافر بالسياره لايترك الاسفلت غالبا انما الخوف على الاعراب الذين يتحركون بالجمال فى الصحراء- وايضاً اللى بيضطروا نظراً لطبيعة عملهم ان يتوغلو بعض الشىء فى الصحراء لتركيب الابرا ج الله يكون فى عونكم وعلى فكره انا خلال سفرى فى السنين الماضيه الى الواحه كنت باشوف الابراج موجوده على جانبى الطريق ومصورها فبل التركيب وكنت طبعاً مش عارف هى بتاعة ايه بالضبط . بس انت كده نورت المحكمه.....

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"

التعديل الأخير تم بواسطة koashraf ; 06-11-2010 الساعة 12:40 AM