قديم 12-08-2012, 06:28 AM
danoora danoora غير متواجد حالياً

danoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to all
افتراضي رد: الحقوني يا لوجانية .............لوجي بعافية شوية و محدش عارف يعالجها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

تشخيص التوكيل إحتمال صح

وإحتمال عطل فى دواسة البنزين أو حساس البوابة

أنا لو مكانك خناقة فى التوكيل ومحضر

وتهديد بفضحهم فى الجرايد والمنتديات

و شكوى فى حماية المستهلك

هتلاقى العربية اتعملت ( متجربة )

و1000 سلامة للوجى وربنا يشفسها
مش عارفة اشكر حضرتك ازاي على سرعة الرد فعلا شكلي هاعمل معاهم كده انا كتبت على صفحتهم عالفيس بوك قولت انا كده سيحتلهم على الملا عشان في ناس كتير بتدخل تسئل و لسه ماجبوش ربنو عشان يتكسفوا ولا الهوا رد الادمن قالي ابعتي اسمك و رقمك و رقم الشاسيه عالايميل ده و لا حد عبرني رحت مديه كلام اكتر برضه حلقولي شكلي لازم اروح اعمل مشكلة كده و اهدد زي ما حضرتك قولتلي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed2077 مشاهدة المشاركة

والله كلام حضرتك ده احزنى جداااا وده يعتبر دليل قاطع وقوى ان فعلا زى ما انا قولت وهقول ان حاجها اللوجان للاسف مش متوفرة ولو متوفرة مش رخيصة بس كل شوية يقولك ديه حاجتها رخيصه رخيصه فين بقى وادينا زى ما حضرتك بتقولى كدا ثروتل بودى بره التوكيل كمان يعنى مش فى التوكيل لا ده بره التوكيل ب 1300 جنية يعنى بجد حراااااااااااااام وعلى العموم حضرتك اصبرى شوية على التوكيل يمكن ربنا يفرجها عليهم ويجيبوه
الصراحة انا مش عارفة سعر الثروتل بادي في العربيات التانية بكام لاني اول مرة اسمع عن البتاع ده من اسبوعين بس و الله باقي الاسعار حلوة يعني فانوس الفوج التركي ب100 و الاصلي 170 تقريبا يعتبر سعر حلو خاصة انها لسه في الاول تدريجيا الاسعار هاترخص بس الصراحة الصراحة يعني لو في خمة في موضوع اللوجان يبقى التوكيل لان مش بس قطعة الغيار اللي مش موجودة لا و المعاملة ال اللهم اني صايمة بس و الله الصراحة العربية و الله تحفة صاج و نعومة و انسيابية و عفشة و لا تحس بمطب و لا الهوا و لا اي حاجة عربية فعلا تناسب الشارع المصري .....
بجد و الله ربنا يباركلك على اهتمامك مع انك مش لوجاني و مع كده من اول الناس اللي ردت عليا