قديم 16-09-2014, 06:43 AM
الصورة الرمزية ramy safwt
ramy safwt ramy safwt غير متواجد حالياً
من انا؟: The Toy maker
التخصص العملى: CEO
هواياتي: innovation

ramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond repute
افتراضي رد: القيادة الرياضية (للسباقات) يجدد يوميا !!

الله ينور اخيرا حد بيعرف سباقات و بيتكلم هنا

سؤال فنى معلش هو انت حاطط نظام معين لتسخين زيت الموتور و الفتيس قبل السباق ولا بتسيبه يسخن طبيعى و بعد كده بتطلع ؟

و كمان الكاوتش بيتسخن ببلانكت تسخين ولا ايه بالبظبطت علشان يمسك ؟

هل وجود ال ALS ضرورى بالنسبة ليك او حد معتمد عليه ولا مش مهتم بيه اساسا ؟

بالنسبة للديسك و الاسطوانة الرياضية هل ليها تأثير او اهتمام ولا بتشتغلو بديسك و اسطوانة عادية ؟

نظام التعليق اللو رايدر اللى هو مساعدين بكباس هواء علشان تنزل و تطلع بيتعالج ازاى الوزن بتاع الكباس بتاعه ولا هو مش موجود اصلا فى السباقات ؟

بالنسبة لحساب الثروتل و ضغطه الدواسة هل فيه دواسات معينة تستخدم علشان اقدر احسب بدقة فتحة البوابه بتكون قد ايه مع فرض ان الواير بتاع البنزين على اخره و انا بظبط رجلى بس عاوز اقيسها لأن مع الارهاق الواحد ممكن يغلط ؟

شكرا ليك و بالتوفيق على التراك