قديم 23-02-2011, 09:33 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لحد إمتى هنفضل ساكتين.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abd0000 مشاهدة المشاركة

ياباشا والهى العظيم الجمارك حتتلغى والاسعار حتون طبيعية خالص زينا زى السعودية ان شاللة مسالة وقت بس لان الحكومة ممكن حتحاول تكسب الشعب باى وسيلة اكيد غصب عنهم ولو معجبناش الكلام نمشيهم تانى وهكذا لغاية ميتعدلوم معانا والايام بينااا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif ride مشاهدة المشاركة

حضرتك عندك حق فى معظم الكلام
و لوحضرتك بصيت للسوق بشكل عام هتلاقى الكلام ده بيتم فى معظم السلع اللى فيه منها مستورد و محلى اولهم الحديد و السماد بتاع الزراعة بيحصل فيهم الكلام ده

بس نصبر شويةو نستحمل لحد ما البلد تستقر و انا واثق اننا لو نصقنا مع بعضنا نقدر نرفع صوتنا للمسؤول وقتها و ان شاء الله يكون فيه حل.

آميييين يا رب لا تتخيلوا قد إيه أنا فعلا حاسس بروح التغير في كلام كل بنآدم دلوقتي بيقول أنا مصري وهوا رافع راسه لفوق.
ناس بتقول انا ليا حق وهاخده وهطالب بيه وهجبر أي حد إنه يديهولي وتلاقي حد تاني بيقول أنا ليا حق هستحمل البلد على قد ما تهدى وبعدين هطالببحقي وهاخده من عين التخين.
إختلفت الصور المواطن المصري خلاص رفع راسه وعرف حقه.

أنا فعلا واخد بالي إني دا مش سوق السيارات بس لا دا حاجات كتيير زي ما حضراتكوا قولتوا وعموما أنا متأكد إني السياسات كلها هتتغير الفترة الي جاية خلينا نساند مصر ونطالب بحقنا في بلدنا ونبنيها ونكون كلنا إيد واحدة.