قديم 27-06-2010, 10:58 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: polo!!!!!!!!!!

حاسس انك مستغرب شوية انها بينزل فيها 1400

البولو ممكن تسقط فيها 2000 عادي

عموما لو عايز تسقط فيها 1400 ممكن تجيب نص كامل 1400 ال 16 صباب ال 100 حصان وتسقطه عندك ده حاجة

ممكن تجيب مكنة 1400 75 حصان بالانجكشن بتاعها و تسقطها عندك علي عفشتك و فتيسك ( انا بفضل تجيب فتيس ال 1400 لكن لو الفلوس مزنقه سقط علي فتيس ال 1000 ) و بفضل برضه تغير الشكمان

و ممكن زي ما قال اكسبرت نص كامل 1600 gti ده 123 حصان 16 صباب و ده مش هتسقطه علي حاجة من عندك ده تفك كل اللي عندك و النص اللي هتجيبه تركب كل حاجة فيه بدل حاجتك

و موضوع التربو ده عادي ايه المشكلة فيه !

البولو القديم مبينزلش بتربو ستوك من المصنع انما ممكن تركب تربو علي الموتور عادي

لو عايز عربية جبارة و مستعد تصرف و هتاخد نتيجة ملهاش حل قولي و انا ادلك علي الطريق ان شاء الله كلمة جبارة مش معانا 150 ولا 160 حصان (بنتكلم في 250-300 حصان)

IBIZA