قديم 12-09-2008, 11:01 PM
الصورة الرمزية Semsem999999
Semsem999999 Semsem999999 غير متواجد حالياً

Semsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تويوتا من الدهب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

مع احترامى وتقديرى لجميع الاراء

اولا العربية تحفة وزوقها جميل جدا على الاقل فى نظرى

ثانيا انتوا واخدين موقف من صاحب العربية ليه كده يا جماعة الراجل عامل ستايلج للعربية بفكره جديدة وكان ممكن يحط المبلغ ده فى بدى كيت واجزوست وعفشة سبور وكراسى ريكارو وزينون الخ الخ بس هو اختار فكرة جديدة

ثم ان الراجل مش هيرميها يعنى ده عارضها للبيع واكيد هيكسب فيها وممكن يكون تعديل العربيات شغلته والكلام ده رائج جدا فى الامارات ودول الخليج
مع احترامي ليك أنا يا وائل انت عارف 24 كيلو ذهب بكااااااااااااااااااااااا اام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بقى يا راجل أزين العربية بأربعة وعشرين كيلو ذهب خلاص الفجر والبذخ وصل بالناس للدرجة ديه ؟ انت بتكلم إزاي ده الرسول ضلى الله عليه وسلم نهى عن الأكل في صحون مصنوعه من الذهب أو الفضة أقوم أنا أزين عربية ( واخد بالك عربية) بأربعة وعشرين كيلو ذهب ، ده حتى لو عمل اللي انت قولت عليه مش هيكلفوه ثمن كيلو ذهب واحد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! وبعدين هو مين قال إن اللي بيتعمل في العربيات ده حتى لو بدي كيت واللي انت قولته ده كله لو زاد عن حده يبقى حلال يعني ؟ يا اخي ده لو اتبرع بثمن ربع كيلو ولا ثمن حتى شوف هيأكل كام جعان ، بلاش تقدر تقولي بثمن الأربعة وعشرين كيلو دول كان ممكن كام واحد يجوز ولا يلاقي شغل ولا يلاقي شقة ولا ولا ولا ولا ولا يا ناااااااااااااااس ده اسمه حراااااااااااااااام الناس اللي مش لاقيه ثمن الرغيف في مصر أو حتى بره مصر كثيييييييييييييييير واللي يعمل كده يتقال عليه مفتري واجااااااااحد لنعمة ربنا وهيسأل يوم القيامة عن ماله من أين اكتسبه وفيم أنفقه هيجي يوم القيامة يقول للملائكة صرفت أربعة وعشرين كيلو ذهب زواق للعربية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟

والله العظيم ده حرااااااااااااااااااااااا اام