قديم 06-10-2013, 11:19 PM
atgps atgps غير متواجد حالياً

atgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحديث خريطة مصر على GPS السيارة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو هيما مشاهدة المشاركة

أولاً أنا بكرر شكرى لحضرتك على أهتمامك بحل المشكلة عندى ، جزاك الله خيراً وجعله فى ميزان حسناتك

ثانياً: كنت عاوز من حضرتك تبعتلى لينك التحميل بتاع مشغل النافيجاتور وكمان نسخة الخرائط اللى أنت شغال عليها وبتظهرلك احياء القاهرة التفصيلية ، وشاكر جداً لحضرتك مرة أخرى.

معلش كنت عاوز اعرف كمان ، هو رابط التحميل بتاع التشغيل على جهاز الكمبيوتر ، كله ما أشغله عشان انظر للخرائط من على جهاز الكمبيوتر ، يكتب أنه بيبحث عن أشارة GPSومش عاوز يفتح الخرائط ، هل فى حل تانى لرؤية الخرائط

الصور السابقة Screenshots بتفاصيل أحياء القاهرة من نفس الخريطة اللى نزلت اللينك بتاعها
https://www.dropbox.com/s/3cr11vaega0j48n/eyg2012.rar?m

وعلى فكرة لقيت فيها تفاصيل شرم الشيخ والغردقة وكذلك كل مدن ومعظم مراكز الوجه القبلى والبحرى، وهى تعمل جيدا على جهاز النافيجاتور.