قديم 29-12-2008, 06:00 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتي مع الأفيو "وسوء التصنيع"

فله شمعه منوره .... كده انت على التراك .... هي دي فرصتك علشان تاخد حقك تمام
قابلو الراجل و قولو كل اللي حصل و كل العيوب اللي في العربيه ( ولعلمك هو حيكون عارف العيوب اكتر منك )
بس برضو لازم تقولهم 1 - 2- 3 ... و انك عايز 1 -2 -3 ...والعربيه في الضمان مفيش حاجه اسمها اصل دا مش موجود او دا عطلان
يبقى يدولك عربيه بدالها و العربيه تفضل عندهم لحد ما يخلصو كل اللي فيها.... ( انا مش مروح العربيه من عندكم الا لما كل اللي فيها يتعمل حتى لو كان مسمار )

ولو الدنيا زنقت قول انك كنت حتعمل شكوى لجهاز حمايه المستهلك او كنت حتبعت لصحفي تعرفه في اي ملحق لاي جريده بس عرفت ان المشاكل دي متكرره في كذا عربيه و قلت تستنى تشوف هما حيعملو ايه الاول علشان تبقى اديتهم الفرصه كامله...